2015 m. birželio 26-28 dienomis, į Gaižiūnų poligą, Rukloje rinkosi istorinės karinės technikos gerbėjai iš visos Lietuvos. Asociacijos „Retromobile“ renginys RETROMOBILE 4×4 skirtas išimtinai senovinių originalių karinių transporto priemonių – džipų, sunkvežimių valdytojams ir tik su visais varomais ratais: 4×4, 6×6.
Renginyje dalyvavusiai technikai keliami aukšti originalumo bei patikimumo kriterijai, juk važinėjama ne asfaltuotais keliukais, o tikra bekele. Technika turi būti originali, be jokių esminių perdarymų, patobulinimų, kurių nebuvo numatęs gamintojas.
Renginio devizas „Nėra kelio ir man jo nereikia” save pateisina jau 9 metus iš eilės. Renginyje dalyvavo net 33 ekipažai, iš kurių seniausi 1942 metais pagamintas WILLYS MB, kuriuo į renginį atvyko šakietis Vitas Lopeta su šeima bei 1943 metais pagamintas GAZ 67, kurį vairavo vienuolikmetis Kostas Kardelis, puikiai valdęs istorinę techniką.
Renginį organizavusi asociacija Retromobile iš Istorinės, karinės technikos muziejaus, esančio Kaune, pristatė net 9 transporto priemones, tuo įrodydama, jog ir muziejiniai eksponatai tinkami paskirčiai, kuriai jie buvo kuriami.
Rikiuotė pagal komandą
Turėtų būti puiki foto
Arvydėlio bei Dumčiaus tandemas su Tarpan Honker abejingų nepalikdavo. Tai ekipažas, kuris jau eilę metų savo nenuspėjamais veiksmais bei gera nuotaika užkrečia visus aplinkinius.
Bendrai foto besirengiant
Raimundas ir jo 1968 m. GAZ 69A, nuolatinis šio pobūdžio renginio dalyvis
Daugiafunkcijinės paskirties GAZ 66 – pirtis, poilsio zona, evakuatorius, ramybės suteikėjęs išsiblaškiusiems dalyviams
Pastovus bei nuolatinis Retromobile 4×4 renginio dalyvis – Gedimino iš Vilniaus darbinis arkliukas bei užtikrintas prizų susišlavėjęs – 1954 m. WILLYS M38A1
Valdas ir jo 1972 m. Pinzgauer M710
Darius ir jo valdomas 1957 m. ZIL 157 vėl buvo populiarumo viršūnėje
Romualdas iš Vilniaus su 1972 m. Pinzgauer M710 pasirodė puikiai ir trasose ir rungtyse
Zigmas iš Panevėžio su 1967 m. GAZ 69 (kairėje) bei Andrius iš Kėdainių su 1969 m. GAZ69A
Kažkas kažkur trasoje „sėdo”, reikia išsiaiškinti
Buvo sausa, dulkių daug, bet tai juk ne kliūtis
Aleksas ir jo GAZ 69A bei komanda
11 metų Kostas automobilį GAZ 67, 1943 m. vairavo drąsiai ir atsakingai, netgi išmoko užkurti variklį ekstremaliomis sąlygomis. Puikiai susitvarkė su 4×4 ratų sistema, o jos iš ties reikėjo.
GAZ 67, 1943 m., visas trasas įveikė savarankiškai
6 metis Ąžuolas už 1956 m. M-72 vairo
Karinis lėktuvų pakilo takas – puiki proga pavažiuoi kiek greičiau
Valdo iš Lazdijų BA 64 kopija
ZIL’as ZIL’ą gelbėjo. Kitame posūkyje – atvirkščiai.
Juozas su savo 1955 m. GAZ 69
Kažkas į renginį vyko taip
Unikali rungtis abejingų nepaliko. Nugalėjo Dariaus ZIL 157 ekipažas.
Jauniausias renginio dalyvis Simukas, 1,9 m.
Na o čia keletas nuotraukų, kaip mes ruošiamės bei ruošėme techniką renginiui.
Kas kepė, virė, kas techniką tvarkė. Poilsiaujančiųjų nebuvo.
Darius buvo atsakingas už ZIL 157 techninį stovį. Automobilis buvo paruoštas kuo puikiausiai.
Iki renginio sustreikavo GAZ 67 vairo kolonėlė. Renginyje – veikė be priekaištų.
Dalyvavimo renginyje sąlyga – pasikeisti variklį buvo įgyvendinta
Kelionei pasiruošę
Pirtis ant ratų užkaito ne pagal planą, teko ją vėsinti
Be galo DIDELIS AČIŪ visiems renginio dalyviams!!!
Buvo iš ties šilta ir smagu!
Iki kitų susitikimų, pasimatysime šį rudenį! Sekite informaciją.