16 balandžio, 2022
Armėnijos transportas – sustojęs laike? Vyresnės kartos asmenys, puikiai prisimenantys tarybinius laikus, Armėnijoje pasijustų grįžę 30-40 metų atgal, t.y. į „anuos laikus“. Bet tik su viena […]
Do you like it?0
15 balandžio, 2022
Kemperio istorinis statusas, Hymer 560
Do you like it?0
30 kovo, 2022
28 kovo, 2022
Nemokamas parkavimas Kauno mieste Kauno miesto savivaldybė dar 2015 metais patenkino asociacijos „Retromobile“ prašymą taikyti mokestines parkavimo lengvatas istoriniam transportui (apie tai buvo rašyta čia). Priminsime, […]
Do you like it?0
27 kovo, 2022
FIVA identifikacinė kortelė suteikta Cadillac Series 62, 1955 m.
Do you like it?0
27 kovo, 2022
Ukrainos bei Lietuvos istorinės technikos gerbėjų pokalbis apie situaciją Ukrainoje, bei retro technikos situaciją Ukrainoje. 42 karo diena.
Do you like it?0
26 kovo, 2022
Apie istorinį transportą pasakoja asociacijos „Retromobile“ Šiaurės Lietuvos filialo vadovas Laimutis Brunius. Straipsnį rasite www.etaplius.lt/puslapyje Video čia:
Do you like it?0
26 kovo, 2022
Didžioji dauguma automobiliais besidominčių žmonių, jų paklausus kas buvo automobilizmo pradininkas nė nemirktelėjęs atsakytų, jog tai Henris Fordas. Ir tai iš dalies teisybė. Tačiau yra ir […]
Do you like it?0
26 kovo, 2022
„Juodoji paukštė“, kuri taip ir neskrido Kaip automobiliu pamušti greičio rekordą? Į šį klausimą žmonija mėgina atsakyti nuo to momento kai tik atsirado automobilis, ir žinoma […]
Do you like it?0
26 kovo, 2022
Liucijus Suslavičius, Retromobile Besidomintys technika tikriausiai yra tvirtai įsisąmoninę, jog masinę konvejerinę automobilių gamybą pirmasis istorijoje organizavo Henris Fordas. Ir geriausiu to įrodymu yra tie 15 […]
Do you like it?0