Ar griežtėjantys Europos Sąjungos reikalavimai palies oldtimer’ius? Kuo toliau, tuo daugiau atsiranda ribojimų eksploatuoti transportą su tradiciniu kuru. Kaip manote, ar tai palies istorinį transportą? Iš […]
„Driežas“ iš Čekoslovakijos Čekoslovakijos valstybėje, susikūrusioje po I pasaulinio karo, gyvavo 3 stiprios transportą gaminančios kompanijos (na žinoma, neskaitant garsiųjų ir visiems puikiai žinomų motociklų JAWA […]
EARZ – ritualinių paslaugų pradininkas Besidomintys istoriniu transportu žino automobilius su abreviatūra „ERAZ“ (Jerevano automobilių gamykla, rus. Ереванский автомобильный завод). Tačiau neabejojame, jog tik labai maža […]
2022 lapkritis – FIVA mėnuo 2022 metų lapkričio mėnuo buvo labai karštas tarptautinio bendravimo prasme. Lapkričio 11-13 vyko Šiaurės-Baltijos šalių FIVA narių forumas Estijoje, o štai […]
Muziejus po atviru dangumi Estijoje Kuomet 2017 metais lankėmės šiame Jarva-Jaani senovinės technikos muziejuje (reportažas čia), Estijoje, buvome kiek šokiruoti pamatyto vaizdo. Todėl vykdami į šį […]
Valeri Kirss – Estijos legenda Visos Baltijos šalys turi savo istorinės technikos pradininkus. Jei Latvijoje tai Viktors Kulbergs, Lietuvoje Kęstutis Indziulas, tai Estijoje tokiu žmogumi yra […]
Ar gali būti istorinis transportas naudojamas komercijai? Į šį klausimą radome atsakymą Lietuvos transporto saugos administracijos prie Susisiekimo ministerijos išaiškinime. LTSA priėmus 2022-10-20 įsakymą Nr.2BE-260 „Dėl […]
Lenkijos karinės technikos muziejus Varšuvoje Asociacijos „Retromobile” nariai, 2022 metų rugsėjo mėnesį komandiravosi į Lenkiją, aplankyti Moto Weteran Bazar Lodzėje. Na, o grįžtant namo, niekaip negalėjome […]
Istorinis statusas – Datsun 100A. Tai Vytauto iš Kauno automobilis – Datsun 100A, 1978 m. Gamybos laikotarpis: 1976 – 1978 Variklis: Nissan A10, 4 cilindrų, 998 […]
Moto Weteran Bazar, Lenkijoje, Lodz mieste Moto Weteran Bazar – vienas seniausių istorinio transporto gerbėjų susitikimų vieta Lenkijoje, Lodzės mieste. Savo istoriją šis renginys skaičiuoja nuo […]