Retromobile klubo narys Juozas Jučas iš Šeduvos puikiai žinomas ne tik šeduviškiams bei radviliškiečiams, tačiau ir visiems Lietuvos oldtimeristams, kurie daugiau ar mažiau yra susiję su sunkiosios technikos restauravimu.
2014 metais pristatęs savo projektą GAZ 63, Juozas nenuleido rankų ir 2015 metams ėmėsi kito projekto – GAZ 51.
Jūsų dėmesiui pateikiame keletą GAZ 51 restauravimo akimirkų.
Automobilis buvo įsigytas 2014 metų gruodį ir jau 2015 metų vasario 1 dieną prasidėjo darbai. Kadangi Juozas jau turėjo patirties restauruojant panašų automobilį, jis puikiai žinojo tokių automobilių silpnąsias vietas. Kaip Juozas teigia – stebūklų nebūna, nėra ko tikėtis, jog 1971 metų automobilis, visą gyvenimą prižiūrėtas tik minimaliai, ateityje tarnautų be didelių investicijų. O jų iš ties reikėjo!
Pirminis automobilio vaizdelis nei labai gąsdino, nei labai džiugino…
Prasidėjo ardymo ir detalių, kurios dar tinkamos, o kurios jau ne, identifikavimo metas
Prie kabinos buvo užtrukta kiek ilgiau nei planuota
Viską nurinkus, atskyrus netinkamas dalis bei sukomplektavus tinkamas, atlikus virinimo darbus, prasidėjo smėliavimas, gruntavimas bei žinoma surinkimas.
Viso prie projekto dirbo 2 žmonės, darbai užtruko 800 darbo valandų. Brangiausiai anot Juozo kainavo špakliavimo, dažymo pruošimo darbai, o taip pat medinės dalies konstravimas. Ją teko daryti nuo nulio net neturint pavyzdžio. Buvo vadovaujamasi išimtinai technine literatūra.
Ir štai darbų rezultatas.
Projektas baigtas, laukia kiti darbai