Taigi, surinkę maksimum informacijos apie vyksiančią parodą Paryžiuje, kitas galimas lankytinas vietas, susiruošėme, ir 2009 m. vasario 4 dieną išvykome į smagią kelionę. Pats smagumas prasidėjo likus 150 km. iki Poznanės. Apie 4.30 valandą ryto supratome, jog mūsų „naujutėlaitė“ mašinytė ne tik, kad „netraukia“ (vienu metu vos „fūrą” aplenkėme), bet netgi ir nešildo… Galų gale variklio temperatūrai staigiai šoktelėjus iki 120 oC – teko staigiai stabdyti ir per stebuklą laisva eiga įriedėjome į degalinę. Čia gavome šviesos, kurios pagalba ir išsiaiškinome kas prie ko. Pasirodo atsipalaidavo įkniedyti šildymo sistemos įveržimai, todėl iš pradžių aušinimo skystis, o vėliau mūsų pilamas vanduo dar kiek gelbėjo susidariusią situaciją, bet vėliau įkniedijimui vis labiau besijudinant, jis dar labiau išlūžo. Taip nuolat dapilinėdami vandenį judėjome iki didesnio miesto – Poznanės, kol galų gale 7 ryto supratome, kad „basta”, o iki miesto liko 20 km !!!
Kadangi mašina „naujutėle“, ir nenorėjome „numušti“ garantijos galiojimo (nes po mūsų tvarkymo garantija galėjo ir negalioti), tai teko skambinti į garantinius servisus ir t.t. Galų gale suradome serviso kontaktus, – tai „Bemo motors“. Įkalbėjome mus apžiūrėti be eilės – pavyko. Po to įkalbinėjome mus sutaisyti be eilės, sunkiai sekėsi derybos, kol į trasą neišleidome pasaulinės valiutos. Va tada reikalai ir pajudėjo. Aišku, mes Vidminui visą kelionę prikaišiojome jo pasiūlymą atiduoti meistrams NET du butelius degtinės, tačiau susitvarkę, apie 13 val. pajudėjome toliau.
———
Taigi, atsikėlę ankstyvą šeštadienio rytą, skaniai papusryčiavę patraukėme į parodų rūmus COMEXPOSIUM. Apsukę kelis ratus aplink parodų rūmus radome vietelę prisiparkuoti. Ir visi draugiškai patraukėme į parodą.
Atsipūtę – patraukėme toliau. O eksponatai – toks vaizdas niekada nesibaigs… kur beeitum vienas eksponatas gražesnis už kitą. Ant kai kurių automobilių/motociklų buvo uždėti numeriai, kas reiškė, jog šios transporto priemonės vasario 14-15 dienomis bus išstatytos pardavimui per aukcioną. Kaip pavyzdžiui vienoje iš nuotraukų matyti numeris Nr.142 – ant brangiausiai įvertinto automobilio Bugatti Type 57S Atlante 1937 m. Parodos metu šis automobilis buvo parduotas už rekordinę 3,4 mln. eurų sumą. Ekspertai prieš aukcioną šiam automobiliui prognozavo kainą nuo 2,75 mln. iki 4 mln. Taip, kad faktiškai neapsiriko (straipsnį apie šį automobilį skaitykite čia. Palyginimui, kitų parodoje demonstruotų, ir antrą-trečią vietas pagal kainos dydį užėmusių automobilių kaina buvo 450 tūkst. eurų (Maseratti 5000 GT Alemano 1962 m. bei Mercedes 300 SL roadster 1957 m.)
Įspūdingi parodos eksponatai
Ant lango matomas numeris – 128. Ši transporto priemonė dalyvauja aukcione, ir ją galima įsigyti
Gan nemažai buvo eksponuojama transporto priemonių su ekologišku kuru – varomos kietuoju kuru, anglimis, malkomis.
Visa, kas susiję su transportu, žaislai, laikrodžiai, šiukšliadėžės, ekipuotė, literatūra ir t.t. ir t.t. Šios tematikos ekspozicijos iš ties gausios.
o jau dviračių, triračių tr.priemonių gausumas – nei regėtas, nei matytas. Įvairių įvairiausių, ir su kietu kuru, ir su grandininėmis pavaromis, diržais, kardanais ir t.t.