Gerbdami bei puoselėdami istorinį transportą, negalime nuošalyje palikti tai, kas praeityje buvo neatsiejama nuo tokio transporto. Ne išimtis – nemotorinės transporto priemonės, kurių paskirtis susijusi su istoriniu transportu. Šį sykį – tai priekabos, tiksliau kelioninės priekabos, t.y. turistinės priekabos. Kaip žinia, kiekvienas transporto valdytojas keliaudavo ir, ar norėdavo pakeliauti tiek po savo kraštą, tiek svečiose šalyse. O kaip tą padaryti neprisirišant prie viešbučių ir kitų nakvynės namų? Taip, teisingai – keliauti savarankiškai. Na, o kad kelionė savarankiškai daugiau ar mažiau būtų komfortabili, reikėjo papildomos įrangos, ekipuotės, pasirengimo. Mūsų tėvai bei seniai tą puikiai suprato ir ieškojo būdų kaip apsirūpinti ne tik nakvynei reikalinga įranga, tačiau ir įranga pilnaverčiam, visapusiškam pailsėjimui gamtoje. Palapinė – puiki išeitis, tačiau ji nėra tokia patogi. Kemperiniai nameliai – tais, anais laikais – nesuvokiamas dalykas. Beliko vienintelė kiek priimtinesnė išeitis – namelis ant ratų, o tiksliau – palapinė ant ratų. Tokia išeitis turistinių kelionių gerbėjams nusišypsojo tik vėlyvaisiais 1975‘aisiais, kuomet pasirodė pirmosios priekabos-nameliai SKIF. Iš sykio jos tapo tokios populiarios, kad netrukus buvo kiek patobulintos. Patobulintos SKIF priekabos atitinkamai gauna indeksą „M1“ bei dar vėliau „M2“.
Pirmą sykį Lietuvos istorijoje 2022 m. birželio 23 dieną organizuotame turistinių namelių Sueigoje dalyvavo visų 3 klausių SKIF priekabos-nameliai.
Ačiū dalyviams!
Pirmyn į turistinius žygius su istoriniu transportu!
Galerija Jūsų dėmesiui
SKIF techninės charakteristikos
Komplektacija (Skif M1):