Kad tai ZIL 157 ko gero pasakytų daugelis istorinės technikos gerbėjų. Tačiau ar daugelis istorinės technikos gerbėjų žino, jog šis automobilis neturi „variklio“? Tiksliau variklį turi, tik ne po kapotu… Šio automobilio variklis originaliai randasi už vairuotojo kabinos ir yra dyzelinis, geležinkeliuose naudotas „tik“ 19440 cm3 darbinio tūrio (rus. У2Д6-С2), 6 cilindrų, 175 AG.
Rotorinis sniego valytuvas ZIL 157 bazėje sukurtas 1958 metais ir turėjo indeksą D-470 (rus. Д-470). Automobilis nuolat modernizuojant gamintas iki 1986 metų. Mūsų automobilis yra „pereinamasis“ modelis 1978 metų – ZIL 157 KD, nuolat eksploatuotas Molėtų regiono kelių tarnybos.
Automobilis bus eksponuojamas Retromobile Lazdijų istorinės technikos muziejuje.